Innowacje w marketingu: wdrażanie w organizacji.
Przez lata pracy w agencji marketingowej i po stronie klienta miałam okazję obserwować, jak nowe technologie i innowacje wpływają na skuteczność kampanii marketingowych.
Przez lata pracy w agencji marketingowej i po stronie klienta miałam okazję obserwować, jak nowe technologie i innowacje wpływają na skuteczność kampanii marketingowych.
Czy kiedykolwiek kupiłeś coś bezpośrednio albo pod wpływem przez Facebooka, Instagrama czy TikToka? Jeśli tak, to już znasz moc Social commerce. Jeśli nie, to zapraszam do lektury i/lub obejrzenia nagrania z webinaru dla AtomStore.
Konsultacje marketingowe stały się według mnie nieocenionym wsparciem dla firm pragnących osiągnąć sukces w marketingu, ale niekoniecznie posiadającym zasoby na stałą, on goingową współpracę z agencją czy freelancerem.
Przygotowałam dla Ciebie najświeższe newsy z branży. Sprawdź, co słychać w świecie marketingu!
Przez lata pracy w agencji marketingowej i po stronie klienta miałam okazję obserwować, jak nowe technologie i innowacje wpływają na skuteczność kampanii marketingowych.
Czy kiedykolwiek kupiłeś coś bezpośrednio albo pod wpływem przez Facebooka, Instagrama czy TikToka? Jeśli tak, to już znasz moc Social commerce. Jeśli nie, to zapraszam do lektury i/lub obejrzenia nagrania z webinaru dla AtomStore.
Konsultacje marketingowe stały się według mnie nieocenionym wsparciem dla firm pragnących osiągnąć sukces w marketingu, ale niekoniecznie posiadającym zasoby na stałą, on goingową współpracę z agencją czy freelancerem.
W dobie cyfryzacji, granice między twórczością ludzką a sztuczną inteligencją (AI) stają się coraz bardziej zatarte. Eksperymenty przeprowadzone przez Neuroinsight Lab dostarczyły fascynujących wyników na temat tego, jak ludzki mózg reaguje na treści generowane przez AI.
Co słychać w polskim Internecie? O czym się teraz mówi? Sprawdź najnowsze informacje z sieci.
Czy można sobie wyobrazić urlop, który nie tylko daje czas na odpoczynek, ale także uwzględnia zdrowie i dobre samopoczucie? Tak właśnie mam nadzieję wygląda praktyka wprowadzona przez moją firmę More Bananas – urlop menstruacyjny.
W dobie cyfryzacji, granice między twórczością ludzką a sztuczną inteligencją (AI) stają się coraz bardziej zatarte. Eksperymenty przeprowadzone przez Neuroinsight Lab dostarczyły fascynujących wyników na temat tego, jak ludzki mózg reaguje na treści generowane przez AI.
Odkryj skuteczne sposoby prowadzenia konta na Twitterze i zbuduj mocną obecność w tym dynamicznym medium społecznościowym.
Mówi się, że “content is the king”, ale czy to właśnie my powinniśmy go generować? Zdecydowanie nie. Zamiast kreowania i skupiania się tylko i wyłącznie na własnych treściach niezaprzeczalnie warto przekazać inicjatywę naszym Klientom i użytkownikom.
Czy można sobie wyobrazić urlop, który nie tylko daje czas na odpoczynek, ale także uwzględnia zdrowie i dobre samopoczucie? Tak właśnie mam nadzieję wygląda praktyka wprowadzona przez moją firmę More Bananas – urlop menstruacyjny.
W dobie cyfryzacji, granice między twórczością ludzką a sztuczną inteligencją (AI) stają się coraz bardziej zatarte. Eksperymenty przeprowadzone przez Neuroinsight Lab dostarczyły fascynujących wyników na temat tego, jak ludzki mózg reaguje na treści generowane przez AI.
Podsumowanie(a) roku, to takie wstrętne coś, co sprawia, że czuję, że “za mało kitku robię, za mało się staram i mocno zazdroszczę”.
Kiedy w 1976 roku Richard Dawkins, wybitny brytyjski etolog, biolog i naukowiec, sformułował pojęcie “memu” w swojej książce “Samolubny gen”, prawdopodobnie nie zdawał sobie sprawy z tego, jak dalece to pojęcie zrewolucjonizuje nie tylko naukę, ale także kulturę i m...
Sztuczna inteligencja (AI) to już nie tylko modne słowo w świecie biznesu. AI w biznesie stała się kluczowym elementem nowoczesnych strategii generowania leadów.
Trendy w marketingu to nie tylko kwestia przetrwania, ale przede wszystkim możliwość wyprzedzenia konkurencji i zbudowania silnej, rozpoznawalnej marki.
Stworzenie angażujących treści cyfrowych jest jednym z kluczowych wyzwań, które stoją przed marketerami w dzisiejszych czasach. Wiele firm zwraca się ku technologii sztucznej inteligencji (AI), aby uprościć ten proces.