Podsumowanie roku 2023: marketing, biznes i inne przypadłości
Podsumowanie(a) roku, to takie wstrętne coś, co sprawia, że czuję, że “za mało kitku robię, za mało się staram i mocno zazdroszczę”.
Podsumowanie(a) roku, to takie wstrętne coś, co sprawia, że czuję, że “za mało kitku robię, za mało się staram i mocno zazdroszczę”.
Kiedy w 1976 roku Richard Dawkins, wybitny brytyjski etolog, biolog i naukowiec, sformułował pojęcie “memu” w swojej książce “Samolubny gen”, prawdopodobnie nie zdawał sobie sprawy z tego, jak dalece to pojęcie zrewolucjonizuje nie tylko naukę, ale także kulturę i m...
Sztuczna inteligencja (AI) to już nie tylko modne słowo w świecie biznesu. AI w biznesie stała się kluczowym elementem nowoczesnych strategii generowania leadów.
Przygotowałam dla Ciebie najświeższe newsy z branży. Sprawdź, co słychać w świecie marketingu!
Podsumowanie(a) roku, to takie wstrętne coś, co sprawia, że czuję, że “za mało kitku robię, za mało się staram i mocno zazdroszczę”.
Kiedy w 1976 roku Richard Dawkins, wybitny brytyjski etolog, biolog i naukowiec, sformułował pojęcie “memu” w swojej książce “Samolubny gen”, prawdopodobnie nie zdawał sobie sprawy z tego, jak dalece to pojęcie zrewolucjonizuje nie tylko naukę, ale także kulturę i m...
Trendy w marketingu to nie tylko kwestia przetrwania, ale przede wszystkim możliwość wyprzedzenia konkurencji i zbudowania silnej, rozpoznawalnej marki.
Stworzenie angażujących treści cyfrowych jest jednym z kluczowych wyzwań, które stoją przed marketerami w dzisiejszych czasach. Wiele firm zwraca się ku technologii sztucznej inteligencji (AI), aby uprościć ten proces.
Co słychać w polskim Internecie? O czym się teraz mówi? Sprawdź najnowsze informacje z sieci.
Odkryj skuteczne sposoby prowadzenia konta na Twitterze i zbuduj mocną obecność w tym dynamicznym medium społecznościowym.
Mówi się, że “content is the king”, ale czy to właśnie my powinniśmy go generować? Zdecydowanie nie. Zamiast kreowania i skupiania się tylko i wyłącznie na własnych treściach niezaprzeczalnie warto przekazać inicjatywę naszym Klientom i użytkownikom.
Niezwykle ważny element strategii Twojej marki! Archetyp marki, to innymi słowy, uniwersalny wzorzec zachowań, oparty na podstawowych ludzkich pragnieniach.
Musiałam wybrać temat na konferencję marketingową. Dość dużą. Zapytałam znajomych, Klientów, współpracowników – jaki temat? Zaproponowałam trzy, w tym jeden oparty na wyznaczani celów i KPI. Feedback? “Nuda, to się nie sprzeda, to nie jest sexy”.
Trendy w marketingu to nie tylko kwestia przetrwania, ale przede wszystkim możliwość wyprzedzenia konkurencji i zbudowania silnej, rozpoznawalnej marki.
Stworzenie angażujących treści cyfrowych jest jednym z kluczowych wyzwań, które stoją przed marketerami w dzisiejszych czasach. Wiele firm zwraca się ku technologii sztucznej inteligencji (AI), aby uprościć ten proces.
W świecie pełnym zmiennych trendów i nieustannie rozwijających się technologii strategia nie jest już tylko słowem zarezerwowanym dla marketingu.
Ostatnimi czasy, zwracam uwagę na nasilające się zainteresowanie kwestią Employer Brandingu. Pracuję przy strategii serwisu rekrutacyjnego, a w agencji obsługujemy coraz więcej tematów z zakresu Employer Brandingu.
Czy kiedykolwiek czułeś_aś się przytłoczony_a negatywnymi komentarzami w internecie? W erze cyfrowej, gdzie wszyscy mają prawo do wyrażania swoich opinii, krytyka jest nieunikniona.
Miałam okazję jako juror oceniać prace w konkursie Power of Content Marketing Awards, sama tworzę strategie contentową dla klientów jak i szkolę z tego zakresu. Główny problem? Działanie ad hoc, a nawet jeżeli zaplanowane, to… bez celów.
Brand purpose, czyli cel marki, stał się jednym z najważniejszych czynników sukcesu w dzisiejszym świecie biznesu. Kiedyś marki skupiały się głównie na dostarczaniu produktów i usług, ale teraz to już za mało.