Jak weryfikować marketingowe trendy?
Końcówka i początek roku, to okres wzmożonej aktywności, jeżeli chodzi o trendy.
Końcówka i początek roku, to okres wzmożonej aktywności, jeżeli chodzi o trendy.
Pozyskiwanie wiedzy i ustawiczne kształcenie się są niezwykle ważne w moim życiu. Staram się uczyć przynajmniej jednej nowej rzeczy dziennie. Co przyniósł rok 2022? Masę wiedzy (bez)użytecznej.
Podsumowanie roku zawsze mnie przerażało. Jako przedsiębiorczyni czułam się zobligowana dołączyć do tego grona osób, które swój biznes w ten sposób podsumowują. Nieważne: chcę czy nie. Oczywiście to były tylko moje przekonania. I wpływ Social Media.
Przygotowałam dla Ciebie najświeższe newsy z branży. Sprawdź, co słychać w świecie marketingu!
Końcówka i początek roku, to okres wzmożonej aktywności, jeżeli chodzi o trendy.
Problem braku specjalistek (marketerek) w mediach czy na marketingowych i biznesowych scenach poruszany jest od dawna. I co ważne: od jakiegoś czasu dyskurs nabiera rozpędu i doczekaliśmy się zmian.
BeReal to aplikacja społecznościowa, która w swoich założeniach i dostępnych funkcjach w 100% opiera się na autentyczności. “Everyday at a different time, everyone is notified simultaneously to capture and share a photo in 2 minutes.
Myśląc o nowoczesnych technologiach do głowy przychodzą nam seriale i filmy science – fiction. Player One, Ex-Machina czy Matrix. Czy słusznie? Z jednej strony jak najbardziej! Wszakże to science fiction właśnie świetnie opowiada o technologiach i przyszłości.
Co słychać w polskim Internecie? O czym się teraz mówi? Sprawdź najnowsze informacje z sieci.
Bierzesz udział albo organizujesz burze mózgów? Pewnie sam_a zauważasz, że często są nieefektywne. Wbrew pozorom burza mózgów to nie jest spotkanie na zasadzie “a teraz siadamy i generujemy jak najwięcej pomysłów”. Musi mieć swoje określone ramy, proces i schematy.
Myśląc o nowoczesnych technologiach do głowy przychodzą nam seriale i filmy science – fiction. Player One, Ex-Machina czy Matrix. Czy słusznie? Z jednej strony jak najbardziej! Wszakże to science fiction właśnie świetnie opowiada o technologiach i przyszłości.
Media społecznościowe są obecnie jednym z najbardziej wartościowych kanałów w kontekście działań marketingowych. Niezależnie od tego czy to sprzedaż, pozyskiwanie leadów, budowanie świadomości marki czy zainteresowanie. Są obecne na każdym etapie lejka.
Promocja eventu w mediach społecznościowych, to nie tylko założenie wydarzenia na Facebooku i zaproszenie tam znajomych. To niejednokrotnie długotrwały proces, który powinien być przemyślane i zaplanowany.
Bierzesz udział albo organizujesz burze mózgów? Pewnie sam_a zauważasz, że często są nieefektywne. Wbrew pozorom burza mózgów to nie jest spotkanie na zasadzie “a teraz siadamy i generujemy jak najwięcej pomysłów”. Musi mieć swoje określone ramy, proces i schematy.
Problem braku specjalistek (marketerek) w mediach czy na marketingowych i biznesowych scenach poruszany jest od dawna. I co ważne: od jakiegoś czasu dyskurs nabiera rozpędu i doczekaliśmy się zmian.
BeReal to aplikacja społecznościowa, która w swoich założeniach i dostępnych funkcjach w 100% opiera się na autentyczności. “Everyday at a different time, everyone is notified simultaneously to capture and share a photo in 2 minutes.
Myśląc o nowoczesnych technologiach do głowy przychodzą nam seriale i filmy science – fiction. Player One, Ex-Machina czy Matrix. Czy słusznie? Z jednej strony jak najbardziej! Wszakże to science fiction właśnie świetnie opowiada o technologiach i przyszłości.
Wszystko jest kwestią przyciągania uwagi. I świetnie radzi sobie z tym TikTok. Jak zauważył kilkadziesiąt lat temu laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii Herbert Simon, w świecie, w którym informacji (i rozrywki) jest pod dostatkiem, krytycznie deficytowym zasobem staje się uwaga.
Media społecznościowe są obecnie jednym z najbardziej wartościowych kanałów w kontekście działań marketingowych. Niezależnie od tego czy to sprzedaż, pozyskiwanie leadów, budowanie świadomości marki czy zainteresowanie. Są obecne na każdym etapie lejka.
Promocja eventu w mediach społecznościowych, to nie tylko założenie wydarzenia na Facebooku i zaproszenie tam znajomych. To niejednokrotnie długotrwały proces, który powinien być przemyślane i zaplanowany.