Nazwa Twojej marki krok po kroku [NAMING]
Pierwsza rzecz, do której siadamy tworząc markę i otwierając biznes, to często wymyślenie nazwy dla firmy. Czy to dobra droga? Nie do końca.
Co słychać w polskim Internecie? O czym się teraz mówi? Sprawdź najnowsze informacje z sieci.
Pierwsza rzecz, do której siadamy tworząc markę i otwierając biznes, to często wymyślenie nazwy dla firmy. Czy to dobra droga? Nie do końca.
O contencie efemerycznym napisała chyba każda szanująca się gazeta o marketingu, a termin przynajmniej raz w swoim życiu użył “każdy marketer”.
Zawód marketera może nigdy się nie znudzić. Pracujemy z różnymi markami, branżami, każdy dzień może być wyzwaniem. Z drugiej strony to również często nudne i powtarzalne rzeczy robione w excelu oraz niekończące się pozyskiwanie wiedzy.
“Sweat” to film, który promuje się jako film o mediach społecznościowych. Nic bardziej mylnego. To film o samotności, relacjach i braku relacji. Natomiast na pewno zmusza do myślenia. Czego owocem była dyskusja, w której miałam okazję wziąć udział.