A Ty kiedy ostatnio widziałaś_eś na scenie kobietę? Ile ich było?


Nie uważam, aby płeć definiowała kompetencje. Ostatecznie powinniśmy dobierać szkoleniowców, trenerów, warsztatowców i prelegentów na bazie kompetencji, doświadczenia czy obycia scenicznego. Chociaż to ostatnie też trzeba gdzieś nabyć.

Na scenie marketingowej często widzimy mężczyzn, dlatego że występowali na niej wcześniej. Są dla nas top of mind w kontekście szukania “specjalistów od sceny”. Z tego samego powodu, braku opatrzenia kobiet na scenie, same kobiety często nie chcą się zgodzić lub zgłosić na konferencję czy meetup. Abstrahując już od aspektów psychologicznych czy prywatnych.

Mam nadzieję, że wyszukiwarka ta, w której i znajdziesz i zgłosisz się jako prelegentka będzie małą cegiełkę do tego, abyśmy na małych i największych scenach widzieli zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Niekoniecznie w zawsze równych proporcjach. Ale finalnie na starcie począwszy od równych szansach.

 

 

JAK SIĘ DODAĆ? CO NAPISAĆ? 

Nie chcę Cię ograniczać w opisie swojej osoby, kariery zawodowej czy doświadczeń, ale pamiętaj, że w Internecie im krócej, tym lepiej. 🙂 Dobrym pomysłem jest dodanie linków do swoich Social Media, linków do swoich wystąpień i informacji z jakimi markami pracowałaś. Nie każę Ci się uśmiechać, każde Twoje zdjęcie jest piękne, ale bywa tak, że w Internecie uśmiechnięte zdjęcia działają lepiej. Finalnie wybierz takie, z którym po prostu dobrze się czujesz.  Jakaś mała prywata, żeby Cię lepiej zapamiętać, też będzie mile widziana. 🙂

Chcesz coś poprawić w przyszłości? Zawsze możesz do mnie napisać. Nie ma najmniejszego problemu. Tak samo, jeżeli chodzi o usunięcie Twojego profilu. 🙂 Być może kiedyś będzie możliwość zrobienia tego samemu.

Powodzenia i spotkajmy się na scenie!