Skontaktuj się

telefon
502118304

Kamila Kotowska

Bio:

Head of Marketing w cux.io. Od lat związana z branżą kreatywną. Prowadzi zajęcia ze studentami i szkolenia z efektywnej komunikacji. Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu skupia się przede wszystkim na nieszablonowym podejściu do rozwiązywania problemów komunikacyjnych oraz budowaniu strategii kreatywnych. Autorka pierwszego w Polsce Challenge’u Analitycznego. Mówi o sobie Creative MacGyver.

Gościnna autorka tekstów dla: Marketing przy kawie, BRIEF, ekomercyjnie.pl, E-commerce w Praktyce oraz Marketing i Biznes.

Wystąpienia:
▪ Infoshare 2022 (10.2022) | „Jak budować content w oparciu o dane behawioralne?”
▪ 77. Czwartek Social Media w Łodzi (06.2022) | „Smart Data Marketing, czyli jak nie przepalać budżetów reklamowych?”
▪ CRASH Mondays (10.2021) | „Po frustracjach do celu. Mapowanie ścieżki klienta w marketingu”
▪ Webinar Data Hacks „Ścieżka klienta z mediów społecznościowych (sCommerce)” (04.2021).
▪ Startup Inspire dla Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER (04.2021) | „Na drodze do sprzedaży. Jak wykorzystać Social Commerce w projektowaniu ścieżki klienta?”
▪ Digital Day powered by DIMAQ (09.2019) | „Jak skutecznie komunikować się w Internecie?”

Prywatnie: taniec, treningi z Majonezem (owczarek szwajcarski) oraz spontanicznie bookowane city break’i.