Sposoby na efektywny i efektowny RTM
Dowiedz się, jak stworzyć RTM, który zapamiętają wszyscy? Wszystko w zaledwie kilka minut. Opowiedziałam o tym w podcaście Michała Kasprzyka — Marketingowe Tipy.
Digital marketing, Social Media, strategia, tematy ważne społecznie.
Posłuchaj podcastów i zobacz webinary, w których brałam udział. Smacznego!
Dowiedz się, jak stworzyć RTM, który zapamiętają wszyscy? Wszystko w zaledwie kilka minut. Opowiedziałam o tym w podcaście Michała Kasprzyka — Marketingowe Tipy.
Jak zwiększyć sprzedaż w ecommerce i zarabiać więcej? Jak marketing może pomóc w sprzedaży? Jak można wykorzystać nowe trendy w promowaniu ecommerce? Rozmawiałam z Błażejem Pawlarem z serwerSMS.pl.
Niezależnie od tego, czy jesteś na etacie, czy prowadzisz swoją firmę, musisz dbać o swój rozwój.
Przez wiele lat pracowałam na etacie i nawet nie myślałam o tym, żeby założyć własną firmę! Na sam marketing trafiłam trochę przez przypadek. Przeszłam przez kilka staży, a potem pracę od 9 do 17.
Czy media społecznościowe to zawsze dobry wybór? Czy trzeba być w każdym z nich, żeby odnieść sukces? Czy TikTok sprzedaje? A Pinterest? Co ze Snapchatem?
O seksizmie, rozmazanej szmince i parytetach. Na takie tematy rozmawiałyśmy w podcaście “Marki testowane na ludziach”. Bez cenzury. Dosadnie i z humorem. Posłuchaj nagrania.
Real Time Marketing jest przez wielu marketerów uważany za szczyt doskonałości. To prawda, że dobre copy w odpowiednim czasie może zapewnić nawet mało znanej marce błyskawiczny wzrost popularności. Jak robić dobre RTM-y? Zobacz webinar.
Czy marki mogą i powinny angażować się społecznie? W jakich sytuacjach w w jaki sposób? Czy marki osobiste mają większą siłę przebicia? Na te pytania odpowiem podczas debaty content marketing zaangażowany społecznie.
W tym webinarze opowiadam o niestandardowych akcjach socialowych oraz podpowiadam jak przyciągnąć uwagę odbiorcy m.in. dzięki nietuzinkowym kreacjom i targetowaniu w punkt. Wszystko dla e-commerce.
Na Online Marketing Day w 2020 roku opowiadałam o tym, jak zbudować silną markę w mediach społecznościowych, dlaczego synergia działań organicznych i płatnych jest niezbędna oraz jak budować silne społeczności.