W tym webinarze opowiadam o niestandardowych akcjach socialowych oraz podpowiadam jak przyciągnąć uwagę odbiorcy m.in. dzięki nietuzinkowym kreacjom i targetowaniu w punkt. Wszystko dla e-commerce.
Google dla e-commerce
Zobacz także
30.12.2021
Biznes a płeć? Czy w pracy najważniejsze jest to, kto jest kobietą, a kto mężczyzną? Kto i co decyduje o tym, czy koszula na spotkaniu biznesowym to must have? Dlaczego temat menstruacji pojawia się tak często?
10.03.2023
Przez wiele lat pracowałam na etacie i nawet nie myślałam o tym, żeby założyć własną firmę! Na sam marketing trafiłam trochę przez przypadek. Przeszłam przez kilka staży, a potem pracę od 9 do 17.
2.02.2022
Na Online Marketing Day w 2020 roku opowiadałam o tym, jak zbudować silną markę w mediach społecznościowych, dlaczego synergia działań organicznych i płatnych jest niezbędna oraz jak budować silne społeczności.