W tym webinarze opowiadam o niestandardowych akcjach socialowych oraz podpowiadam jak przyciągnąć uwagę odbiorcy m.in. dzięki nietuzinkowym kreacjom i targetowaniu w punkt. Wszystko dla e-commerce.
W tym webinarze opowiadam o niestandardowych akcjach socialowych oraz podpowiadam jak przyciągnąć uwagę odbiorcy m.in. dzięki nietuzinkowym kreacjom i targetowaniu w punkt. Wszystko dla e-commerce.
W tym webinarze opowiadam o niestandardowych akcjach socialowych oraz podpowiadam jak przyciągnąć uwagę odbiorcy m.in. dzięki nietuzinkowym kreacjom i targetowaniu w punkt. Wszystko dla e-commerce.
“Customer Experience, czyli stawianie człowieka w centrum uwagi w biznesie i marketingu” to tytuł spotkania, które odbyło się w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2020. Wszystko w oparciu o w nowoczesne technologie.
Czy marki mogą i powinny angażować się społecznie? W jakich sytuacjach w w jaki sposób? Czy marki osobiste mają większą siłę przebicia? Na te pytania odpowiem podczas debaty content marketing zaangażowany społecznie.