W tym webinarze opowiadam o niestandardowych akcjach socialowych oraz podpowiadam jak przyciągnąć uwagę odbiorcy m.in. dzięki nietuzinkowym kreacjom i targetowaniu w punkt. Wszystko dla e-commerce.
W tym webinarze opowiadam o niestandardowych akcjach socialowych oraz podpowiadam jak przyciągnąć uwagę odbiorcy m.in. dzięki nietuzinkowym kreacjom i targetowaniu w punkt. Wszystko dla e-commerce.
Na Online Marketing Day w 2020 roku opowiadałam o tym, jak zbudować silną markę w mediach społecznościowych, dlaczego synergia działań organicznych i płatnych jest niezbędna oraz jak budować silne społeczności.
Jak prowadzić działania Employer Brandingowe w mediach społecznościowych, aby przyciągnąć do organizacji najlepszych pracowników? Opowiedziałam o tym w podcaście Michała Kasprzyka — Marketingowe Tipy.
“Customer Experience, czyli stawianie człowieka w centrum uwagi w biznesie i marketingu” to tytuł spotkania, które odbyło się w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2020. Wszystko w oparciu o w nowoczesne technologie.