Na Online Marketing Day w 2020 roku opowiadałam o tym, jak zbudować silną markę w mediach społecznościowych, dlaczego synergia działań organicznych i płatnych jest niezbędna oraz jak budować silne społeczności. Chcesz poznać odpowiedź na te pytania? Zobacz nagranie z tej darmowej konferencji.
Jak prowadzić social media, aby wzmocnić markę?
Zobacz także
30.12.2023
Czy wybranie sobie za symbol 🐵 małpy, 🐅 tygrysa czy 🐝 pszczoły ma sens w „poważnym biznesie”? Jak określa się wartości firmy i układa komunikację? W jaki sposób budować markę organizacji poprzez ludzi?
11.01.2022
Dużo o świecie social mediów, pracy z nimi, ale też o prowadzeniu agencji More Bananas i organizowaniu Crash Mondays opowiedziałam w podcaście Nowego Marketingu. Posłuchaj koniecznie.
18.04.2023
Byłam gościnią podcastu #znana marka online od Joanny Ceplin. Opowiedziałam o o pracy brand managera i o tym, kto może być opiekunem marki.