Dużo o świecie social mediów, pracy z nimi, ale też o prowadzeniu agencji More Bananas i organizowaniu Crash Mondays opowiedziałam w podcaście Nowego Marketingu. Posłuchaj koniecznie.
Social media są jak nóż
Zobacz także
1.12.2021
“Customer Experience, czyli stawianie człowieka w centrum uwagi w biznesie i marketingu” to tytuł spotkania, które odbyło się w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2020. Wszystko w oparciu o w nowoczesne technologie.
2.02.2022
Na Online Marketing Day w 2020 roku opowiadałam o tym, jak zbudować silną markę w mediach społecznościowych, dlaczego synergia działań organicznych i płatnych jest niezbędna oraz jak budować silne społeczności.
20.10.2023
Odwiedziłam Roberta Szewczyka w Digital Creators Podcast. Rozmawialiśmy o tym, jak wyglądały moje pierwsze kroki w marketingu, a także o kulisach powstania agencji More Bananas i CRASH Mondays.