POZNAJ MOJĄ KSIĄŻKĘ Strategiczne podejście do działania w Social Mediach

Strategia w social media, to książka, która powie Ci prawie wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych…

…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.

Obejrzyj film I dowiedz się więcej

POZNAJ MOJĄ KSIĄŻKĘ Strategiczne podejście do działania w Social Mediach

Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej.

Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.

POZNAJ MOJĄ KSIĄŻKĘ Strategiczne podejście do działania w Social Mediach

Z tej książki dowiesz się:

  • w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową,
  • jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób,
  • czym jest customer experience, user experience i brand visual identity,
  • jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje,
  • jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta.

Zajrzyj do środka Spis treści

Co mówią o mojej książce inni

Wszystko co musisz wiedzieć o Mediach Społecznościowych