Materiały - Anna Ledwoń O książkach, marketingu, biznesie. O tym co ważne.

Materiały

Ludzie listy piszą*, a ja piszę i tworzę e-booki, raporty i inne wartościowe materiały na temat marketingu (i nie tylko). Pobieraj za pozostawione dane, rzadziej za złocisze. Ale zawsze możesz dorzucić swoją cegiełkę tutaj https://buycoffee.to/ledwoledwo

*A przynajmniej taką mam nadzieję, że w dzisiejszych czasach nadal to robią.

Analiza percepcji reklam z wykorzystaniem męskiego wizerunku w kontekście postrzegania seksizmu oraz jego wpływu na społeczne zachowania.

Analiza percepcji reklam z wykorzystaniem męskiego wizerunku w kontekście postrzegania seksizmu oraz jego wpływu na społeczne zachowania. Raport

Sposób przedstawienia kobiet i mężczyzn w kreacjach marketingowych różnych marek stanowił dla nas punkt wyjścia w badaniu na temat seksizmu w reklamie, czyli powielania i utrwalania stereotypów dotyczących ról płciowych.

Seksizm nie zna płci. A raport ten ma za zadanie wzmocnić ten komunikat i pobudzić do dyskusji. Pobierz, przeczytaj i zabierz głos!

Lubię rozmawiać. Dużo. I na temat. ŚMIAŁO!