“Customer Experience, czyli stawianie człowieka w centrum uwagi w biznesie i marketingu” to tytuł spotkania, które odbyło się w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2020. Wszystko w oparciu o w nowoczesne technologie. Zobacz nagranie ze spotkania.
Customer Experience
Zobacz także
25.12.2023
Gościłam u Magdy Owsiany w podcaście Zarabiaj na wiedzy. Porozmawiałyśmy o tym, o czym wiele osób zapomina, kiedy zaczyna zarabiać na swojej wiedzy — o strategii marketingowej.
11.01.2022
Dużo o świecie social mediów, pracy z nimi, ale też o prowadzeniu agencji More Bananas i organizowaniu Crash Mondays opowiedziałam w podcaście Nowego Marketingu. Posłuchaj koniecznie.
10.03.2023
Przez wiele lat pracowałam na etacie i nawet nie myślałam o tym, żeby założyć własną firmę! Na sam marketing trafiłam trochę przez przypadek. Przeszłam przez kilka staży, a potem pracę od 9 do 17.