O rozwoju i kształceniu ustawicznym w świecie Social Media

Przebodźcowanie, wypalenie zawodowe, zarządzanie sobą w czasie i wieczny brak czasu.

💡 Jak i czego się uczyć? Jak i jakie kompetencja nabywać jako marketer(ka)?

🔥 Sprzedam Ci garść moich pomysłów, tipów, narzędzi i case study tego jak ja podchodzę do tematu. 🔥
Zapraszam!

Tagi:
Zobacz także
7.02.2022

W tym webinarze opowiadam o niestandardowych akcjach socialowych oraz podpowiadam jak przyciągnąć uwagę odbiorcy m.in. dzięki nietuzinkowym kreacjom i targetowaniu w punkt. Wszystko dla e-commerce.

1.12.2021

“Customer Experience, czyli stawianie człowieka w centrum uwagi w biznesie i marketingu” to tytuł spotkania, które odbyło się w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2020. Wszystko w oparciu o w nowoczesne technologie.

Lubię rozmawiać. Dużo. I na temat. ŚMIAŁO!

ZOBACZ MNIE NA INSTA